PWypełnij jeden z poniższych formularzy, a postaramy się pomóc jak najszybciej. Jeśli cashback nie został zarejestrowany na Twoim koncie w ciągu 5 dni od daty zakupu, prześlij zgłoszenie o brakującym cashbacku.
Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie w zakładce Pomoc & Informacje, prosimy prześlij swoje zapytanie a postaramy się pomóc.
Jeśli nie widzisz cashbacku za swoje zakupy, po zalogowaniu się na swoje konto w witrynie prześlij pytanie dotyczące bonusu w sekcji Oczekujące bonusy.
Pamiętaj, że jeśli zakup, za który nie otrzymałeś cashbacku, został dokonany ponad 6 miesięcy temu, niestety nie będziemy w stanie znaleźć brakującego cashback, ponieważ transakcja jest zbyt stara.
W okresie letnim czas odpowiedzi może wynieść nawet tydzień, ale na pewno skontaktujemy się z Tobą. Przepraszamy za utrudnienia.