Ustawienia konta

Jak mogę zmienić swoje hasło?
Jeżeli masz problem z zalogowaniem się do swojego konta, kliknij ikonę Nie pamiętasz hasła?, po jej kliknięciu, otrzymasz od nas wiadomość e-mail, z linkiem potrzebnym do zmiany hasła.

Jeśli jednak, logowanie powiodło się, ale wciąż chcesz zmienić swoje hasło, możesz to zrobić w zakładce: Ustawienia w swoim profilu.

Co powinienem zrobić, jeśli nie otrzymam e-maila z prośbą o zresetowanie hasła?
Jeżli próbujesz zresetować hasło, ale nie otrzymałeś żadnej wiadomości e-mail, sprawdź dokładnie folder Spam i inne foldery w skrzynce pocztowej.

Jeśli nadal nie możesz znaleźć tego e-maila, wypełnij formularz Nie otrzymuję wiadomości e-mail, a chętnie Ci pomożemy.

Jak mogę zmienić swój adres e-mail?
Jeżeli wciąż masz dostęp do swojego adresu e-mail, możesz zmienić go w zakładce Ustawienia, na swoim profilu w Bonusway, lub w zakładce Konto w swojej aplikacji mobilnej, wpisując swój nowy adres e-mail. Wyślemy na Twój stary oraz nowy e-mail, instrukcję. Postępuj zgodnie z nią a e-mail zostanie zmieniony.

Jeśli nie masz dostępu do swojego starego adresu e-mail, prosimy wypełnij formularz Zmiana adresu e-mail lub numeru telefonu.

Mam kilka kont. Czy mogę je połączyć?
Oczywiście! Skontaktuj się z naszą Obsługą klienta w tym celu tutaj.

Zamkniemy konto, z którego chcesz zrezygnować, i przeniesiemy całą gotówkę na konto, z którego chcesz aktywnie korzystać. Zanim jednak zamkniemy konto, upewnij się, że wszystkie zwroty gotówki z zakupów mają już status Gotowe do wypłaty, ponieważ nie możemy przenosić bonusów o statusie W trakcie weryfikacji, w tym momencie, czekamy wciąż na potwierdzenie od sprzedawcy.

Jak mogę usunąć swoje konto?
Jako członek ogromnej społeczności Bonusway, otrzymujesz zwrot gotówki w postaci cashbacku, po każdym zakupie w naszych sklepach partnerskich.

Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości e-mail, zawsze możesz wyłączyć tę usługę na nasze stronie, w zakładce Ustawienia preferencji, wciąż jednak, pozostaniesz naszym użytkownikiem.

Jeżeli ostatecznie chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z nami.

Dlaczego muszę dodać numer telefonu? Chcę zmienić numer telefonu.
Twój numer telefonu jest potrzebny podczas wypłaty cashback. Po złożeniu prośby o wypłatę, otrzymasz jednorazowy kod sms do potwierdzenia żądania wypłaty. Ten krok jest wymagany, aby chronić Twój profil oraz Twój cashback.

Jeśli chcesz zmienić numer telefonu, wyślij nam wiadomość, wypełniając formularz Zmień numer telefonu.

Mój profil został zablokowany na 8 godzin. Co powinienem zrobić?
Jeśli dokonasz 3 prób logowania na konto, przy użyciu nieprawidłowego hasła, ze względów bezpieczeństwa, Twój profil zostanie zablokowany na 8 godzin.

Skontaktuj się z nami, aby szybko odblokować swój profil.

Przygotuj swój adres IP. Tutaj możesz dowiedzieć się, jaki jest twój adres IP.

Nie chcę otrzymywać żadnych wiadomości e-maili. Jak mogę zrezygnować z subskrypcji?
Używamy wiadomości e-mail, aby informować Cię o wszystkich najlepszych ofertach, które mają dla Ciebie nasi partnerzy.

Jeśli jednak chcesz zrezygnować z subskrypcji, odwiedź sekcję Ustawienia preferencji.
Również w tej sekcji, możesz wybrać rodzaj wiadomości e-mail, który chcesz nadal od nas otrzymywać.

Aby ponownie włączyć subskrypcję, odwiedź tę samą stronę. Jeżeli pomimo rezygnacji z wiadomości e-mail, wciąż je dostajesz, zgłoś ten błąd tutaj.

Jak mogę zabezpieczyć swoje konto?
W Bonusway poważnie podchodzimy do sprawy bezpieczeństwa. Aby chronić swoje konto Bonusway, zalecamy wykonanie poniższych czynności:

  1. Użyj unikalnego, silnego hasła:
      – Ustaw całkowicie unikalne i złożone hasło. Użyj innego hasła do konta Bonusway i do konta e-mail. Jeśli masz to samo hasło na wielu kontach jest to spore zagrożenie;
      – Upewnij się, że hasło ma co najmniej 8 znaków i jest kombinacją wielkich i małych liter, cyfr i symboli;
      – Unikaj wykorzystywania danych osobowych, takich jak: imiona małżonków / zwierząt domowych, urodzin lub innych informacji bezpośrednio związanych z Tobą;
      – Unikaj używania rozpoznawalnych słów lub fraz, takich jak: 12345, hasło, hasło1, hasło2, abcdefg itp.
  2. Dodaj swój numer telefonu komórkowego w swoim profilu Bonusway.
  3. Uzyskaj osobisty kod PIN, zapisz go i nigdy nikomu go nie przesyłaj
  4. Jeśli korzystasz ze wspólnego komputera lub urządzenia, zawsze wyloguj się ze swojego konta, gdy skończysz z niego korzystać. Nigdy nie zapisuj swoich danych, jeśli masz taką możliwość.
  5. Upewnij się, że Twoja ochrona antywirusowa i anty-malware jest aktualna i działa regularnie.

Jeżeli uważasz, że Twoje konto Bonusway zostało skradzione, natychmiast zmień hasło i sprawdź wszystkie dane osobowe w swoim profilu.