Na początek

Co oznacza słowo cashback?
Cashback to po prostu zwrot gotówki!

Kiedy robisz zakupy z Bonusway, my otrzymujemy za nie prowizję od naszych Partnerów, jako podziękowanie za skierowanie Cię do ich sklepów. Nie chcemy całej prowizji dla siebie, dlatego dzielimy się nią z Tobą w formie cashbacku.

Zebrany cashback możesz z łatwością wypłacić na swoje konto bankowe.

Jak utworzyć konto w Bonusway?
To banalnie proste! Wystarczy, że klikniesz: Zarejestruj się i wpiszesz swój adres e-mail. W przeciągu kilku minut, wyślemy na Twój adres e-mail link aktywacyjny.
Możesz również dołączyć do nas przez swoje konto na portalu Facebook.
Czy Bonusway jest darmowe?
Oczywiście! Dołączenie oraz korzystanie z naszego serwisu jest całkowicie darmowe. Pamiętak jednak, aby cashback zarejestrował się poprawnie na Twoim koncie, musisz je założyć.
Co oznaczają statusy poszczególnych bonusów?
Status W trakcie weryfikacji: Oznacza, iż zarejestrowaliśmy Twój zakup. W tym momencie cashback sprawdzany jest przez naszego Partnera, w przypadku anulacji, zwrotu lub wymiany części zamówienia, cashback zostanie odrzucony. Dodatkowy bonus, będzie w tracie weryfikacji, dopóki warunki jego przynania nie zostaną w pełni spełnione.

Status Gotowy do wypłaty, oznacza, iż cashback przeszedł poprawną weryfikację, możesz wypłacić go, gdy tylko osiągniesz wymagany limit wypłat.

Status Odrzucony, oznacza iż zakup nie spełnił warunku przyznanania cashbacku. Pamiętaj, to nasi Partnerzy decydują o odrzuceniu danego cashbacku.

Status Wypłacone, oznacza całkowitą ilość cashbacku, którą wypłaciłeś na swoje konto bankowe do dnia dzisiejszego.

Skąd pochodzi mój cashback?
Bonusway aktualnie współpracuje z ponad 450 Partnerami w Polsce i na świecie, aby zapewnić Ci najlepsze wskazówki i gorące oferty zakupowe. Nasi Partnerzy, wypłacają nam prowizję, gdy tylko zakup zostanie zatwierdzony. Dzielimy się z Tobą tą prowizją w formie cashbacku.
Czy mogę otrzymać cashback, za zakupy dokonane przed rejestracją w Bonusway?
Niestety nie. Otrzymujemy prowizję za zakupy, tylko w przypadku, gdy przejdziesz do sklepu bezpośrednio z Bonusway. Dlatego wypłacenie cashbacku za zakupy przed rejestracją, niestety nie jest możliwe.
Czy mogę użyć kodów rabatowych i wciąż otrzymać cashback?
Aby zapewnić rejestrację i zatwierdzenie cashbacku, używaj wyłącznie kuponów zamieszczonych na stronie Bonusway. Jeśli zdecydujesz się zastosować kupon, który nie pochodził z Bonusway, nie możemy zagwarantować, że otrzymasz cashback.
Czy cashback zarejestruje się, jeżeli zamówię przesyłkę za pobraniem?
Tak, ale czas zatwierdzenia cashbacku z zakupów opłaconych przy odbiorze może potrwać dłużej niż w przypadku zamówień opłaconych online.
Czy mogę uzyskać cashback z włączoną wtyczką Adblock?
Niestety, cashback nie zarejestruje się poprawnie, gdy wtyczka Adblock jest zainstalowna w Twojej przeglądarce. Twój cashback rejestruję się dzięki plikom cookies, malutkim informacjom przechowywanym w Twojej przeglądarce, dzięki którym, możemy przypisać cashback do Twojego konta. Adblock niestety blokuje dostęp do cookies, co jest oczywiście przydatne na pewnych stronach, jeżeli jednak chcesz aby cashback rejestrował się poprawnie na Twoim koncie, rekomendujemy usunięcie wtyczki Adblock.
Co oznaczają pliki cookies?
Pliki cookies to małe informacje przechowywane w Twojej przeglądarce. Wiele stron używa ich, dla jeszcze lepiej spersonalizowanych ofert, reklam, oraz dla poprawy jakości świadczonych usług.

Bonusway używa plików cookies do poprawnej rejestracji Twojego cashbacku na koncie. Są one naprawde ważne! Dzięki nim, nasi Partnerzy potrafią rozpoznać Cię jako klienta pochodzącego z Bonusway, i wypłacają nam prowizję za zakupy, którą dzielimy się z Tobą w postaci cashbacku.

Aby cashback zarejestrował się poprawnie, musisz włączyć pliki cookies w swojej przeglądarce.

Jak włączyć pliki cookies w swojej przeglądarce?
Jeżeli nie wiesz jak włączyć pliki cookies, przygotowaliśmy dla Ciebie poniżej krótką instrukcję. Po ich włączeniu, zrestartuj swój komputer, i odwiedź naszą stronę raz jeszcze, aby mieć pewność, iż cookies działają prawidłowo.

Google Chrome:
1. Kliknij w logo Chrom w swojej przeglądarce;
2. Następnie – Ustawienia;
3. U dołu kliknij Zaawansowane;
4. Pod Prywatność i bezpieczeńtwo kliknij Ustawienia Strony;
5. Kliknij Cookies;
6. Włącz zezwolenie na użycie plików cookies.

Internet Explorer:
1.Kliknij ikonę ustawień, która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu;
2. Wybierz Opcje Internetowe;
3. Kliknij przycisk Prywanościa następnie ikonę Zaawansowane;
4. Upewnij się, że zaznaczona jest opcja Zastąp automatyczną obsługę plików cookie;
5. Ustaw pierwszą i trzecią część na Akceptuj;
6. Sprawdź Zawsze zezwalaj na pliki cookies;
7. Kliknij OK;
8. Wyjdź z przeglądarki i zrestartuj swoją przeglądarkę.

Mozilla Firefox:
1. Naciśnij przycisk Menu i wybierz Preferencje;
2. Kliknij w Blokowanie treści;
3. Kliknij Prywatność i Bezpieczeństwo;
4. W sekcji Blokowanie treści wybierz Standard.

Safari:
1. Kliknij Safari > Preferencje;
2. Kliknij ikonę Prywatności;
3. W sekcji Cookies i dane stron kliknij Zawsze zezwalaj;
4. Zamknij okno preferencji.