Wyślij nam swoje pytanie

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie w naszej zakładce Pomoc & Informacje, możesz skontaktować się z naszym zespołem pomocy technicznej za pośrednictwem tej strony.

Wybierz temat w poniższym formularzu i podaj wszystkie wymagane informacje. W polu adresu e-mail użyj adresu e-mail powiązanego z Twoim kontem Bonusway.

Imię (obowiązkowe)

Adres e-mail (obowiązkowy)

Wybierz temat

Opisz problem:

Czy problem występuje w aplikacji mobilnej Bonusway?
TakNie

Jakiego modelu telefonu używasz?

Opisz problem:

Czy problem występuje w aplikacji mobilnej Bonusway?
TakNie

Jakiego modelu telefonu używasz?

Twoja wiadomość:

Potwierdź adres email, z którego chcesz zrezygnować:

Prosimy podaj nam informacje dlaczego chcesz zrezygnować z naszego newslettera:

Nie otrzymałem cashbackMój cashback został odrzuconyNie mogę wypełnić ankietyMój cashback jest ciągle w trakcie weryfikacji

Prosimy podaj nam więcej szczegółów w związku z tematem, który zaznaczyłeś:

Dodaj zrzut ekranu cashbacku, który oczekuje ponad 3 miesiące:

Opisz swój problem:

Wybierz powód usunięcia konta:
Dodaj adres e-mail znajomego, który dołączył dzięki Tobie do Bonusway:

Dodaj swój stary numer telefonu/adres e-mail:

Opisz swój problem:
Użyleś kodu rabatowego?
TakNie

Jakiego rodzaju był to kod?

Sklep (obowiązkowy):

Data zakupu (obowiązkowa):

Kwota zakupu (obowiązkowa):

Twoja wiadomość:

Dodaj tutaj adresy e-mail kont, które chciałbyś połączyć. Pamiętaj, jest to możliwe, gdy wszystkie bonusy są gotowe do wypłaty:
Jakie bonusowe doładowanie użyłeś poczas zakupu?

Sklep (obowiązkowy):

Data zakupu (obowiązkowa):

Sklep (obowiązkowy):

Data zakupu (obowiązkowa):

Twoja wiadomość:

Sprawdź folder SPAM. Jeżeli nasz newsletter wciąż się tam nie znajduję, daj nam znać:

 

Staramy się odpowiadać na wszystkie pytania w ciągu 24 godzin, ale czasami otrzymujemy więcej pytań niż zwykle, a czas odpowiedzi może wynosić nawet kilka dni. Odpowiedzi na wszystkie pytania nadal będą udzielane tak szybko, jak to możliwe.

W okresie letnim czas odpowiedzi może wynieść nawet tydzień, ale na pewno skontaktujemy się z Tobą. Przepraszamy za utrudnienia.