Problemy

Cashback się nie zarejestrował, co teraz?
Jeżeli od Twojego zakupu minęło 5 dni, a cashback wciąż nie pojawił się na koncie, oznacza to, iż Partner nie przekazał nam informacji o Twoim zakupie. Skontaktuj się z nami, wysyłając formularz Gdzie jest mój bonus?.

UWAGA: Rozpatrujemy zgłoszenia niezarejestrowanych bonusów tylko dla zakupów dokonanych w ciągu ostatnich 30 dni.

Co powinienem zrobić, jeśli nie otrzymam e-maila z prośbą o zresetowanie hasła?
Jeżli próbujesz zresetować hasło, ale nie otrzymałeś żadnej wiadomości e-mail, sprawdź dokładnie folder Spam i inne foldery w skrzynce pocztowej.

Jeśli nadal nie możesz znaleźć tego e-maila, wypełnij formularz Nie otrzymuję wiadomości e-mail, a chętnie Ci pomożemy.

Mój profil został zablokowany na 8 godzin. Co powinienem zrobić?
Jeśli dokonasz 3 prób logowania na konto, przy użyciu nieprawidłowego hasła, ze względów bezpieczeństwa, Twój profil zostanie zablokowany na 8 godzin.

Skontaktuj się z nami, aby szybko odblokować swój profil.

Przygotuj swój adres IP. Tutaj możesz dowiedzieć się, jaki jest twój adres IP.

Nie mogę przejść do sklepu. Pojawia się informacja: Wyłącz Adblock. Co powinienem zrobić?
Zalecamy zamknięcie innych wtyczek oraz dodatków w przeglądarce lub skorzystanie z innej przeglądarki z czystą historią przeglądania podczas dokonywania zakupu.

Należy pamiętać, że wszelkie wtyczki przeglądarki mogą wpływać na rejestrację cashbacku, ponieważ wiele z nich wykorzystuje pliki cookies, które mogą kolidować z plikiem cookie Bonusway do rejestracji cashback. Pamiętaj, aby wyłączyć blokady reklam i rozszerzenia przeglądarki innych firm: Adblock, friGate CDN, Aliexpress Seller Check, Ali tools, Privacy Badger, Ghostery, uBlock, a także rozszerzenia VPN / Proxy / Socks i inne. Jeśli masz program antywirusowy Kaspersky Internet Security, z włączoną funkcją Anti-Banner, zalecamy wyłączenie tej funkcji w ustawieniach lub samego programu antywirusowego podczas zakupów z cashbackiem.

Czy mogę uzyskać cashback z włączoną wtyczką Adblock?
Niestety, cashback nie zarejestruje się poprawnie, gdy wtyczka Adblock jest zainstalowna w Twojej przeglądarce. Twój cashback rejestruję się dzięki plikom cookies, malutkim informacjom przechowywanym w Twojej przeglądarce, dzięki którym, możemy przypisać cashback do Twojego konta. Adblock niestety blokuje dostęp do cookies, co jest oczywiście przydatne na pewnych stronach, jeżeli jednak chcesz aby cashback rejestrował się poprawnie na Twoim koncie, rekomendujemy usunięcie wtyczki Adblock.
Jak włączyć pliki cookies w swojej przeglądarce?
Jeżeli nie wiesz jak włączyć pliki cookies, przygotowaliśmy dla Ciebie poniżej krótką instrukcję. Po ich włączeniu, zrestartuj swój komputer, i odwiedź naszą stronę raz jeszcze, aby mieć pewność, iż cookies działają prawidłowo.

Google Chrome:
1. Kliknij w logo Chrom w swojej przeglądarce;
2. Następnie – Ustawienia;
3. U dołu kliknij Zaawansowane;
4. Pod Prywatność i bezpieczeńtwo kliknij Ustawienia Strony;
5. Kliknij Cookies;
6. Włącz zezwolenie na użycie plików cookies.

Internet Explorer:
1.Kliknij ikonę ustawień, która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu;
2. Wybierz Opcje Internetowe;
3. Kliknij przycisk Prywanościa następnie ikonę Zaawansowane;
4. Upewnij się, że zaznaczona jest opcja Zastąp automatyczną obsługę plików cookie;
5. Ustaw pierwszą i trzecią część na Akceptuj;
6. Sprawdź Zawsze zezwalaj na pliki cookies;
7. Kliknij OK;
8. Wyjdź z przeglądarki i zrestartuj swoją przeglądarkę.

Mozilla Firefox:
1. Naciśnij przycisk Menu i wybierz Preferencje;
2. Kliknij w Blokowanie treści;
3. Kliknij Prywatność i Bezpieczeństwo;
4. W sekcji Blokowanie treści wybierz Standard.

Safari:
1. Kliknij Safari > Preferencje;
2. Kliknij ikonę Prywatności;
3. W sekcji Cookies i dane stron kliknij Zawsze zezwalaj;
4. Zamknij okno preferencji.

Nie chcę otrzymywać żadnych wiadomości e-maili. Jak mogę zrezygnować z subskrypcji?
Używamy wiadomości e-mail, aby informować Cię o wszystkich najlepszych ofertach, które mają dla Ciebie nasi partnerzy.

Jeśli jednak chcesz zrezygnować z subskrypcji, odwiedź sekcję Ustawienia preferencji.
Również w tej sekcji, możesz wybrać rodzaj wiadomości e-mail, który chcesz nadal od nas otrzymywać.

Aby ponownie włączyć subskrypcję, odwiedź tę samą stronę. Jeżeli pomimo rezygnacji z wiadomości e-mail, wciąż je dostajesz, zgłoś ten błąd tutaj.