Jak mogę wypłacić mój cashback?
W momencie, gdy na Twoim koncie ubiera się min. 40 zł cashbacku gotowego do wypłaty, możesz wypłacić go na dowolne konto bankowe.
Aby wypłacić cashback, wejdź na swoje konto, i kliknij w zakladkę Cashback, następnie czerwony przycisk Wypłać. Po wspisaniu danych konta bankowego, i zatwierdzeniu wypłaty, otrzymasz od nas jednorazowym kod SMS. Wpisz go, a cashback będzie już w drodze na Twoje konto bankowe. Pamiętaj o numerze IBAN.
Cashback będzie na Twoim koncie w ciągu 5 dni roboczych.
Jaki jest minimalny próg wypłaty?
Możesz wypłacić cashback, gdy zgromaszisz min. 40 zł cashbacku o statusie Gotowy do wypłaty.
Jak długo trwa proces wypłaty mojego cashbacku?
Wszystkie wnioski o wypłatę są realizowane maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia wniosku. Płatności dokonywane są średnio w ciągu 1-2 dni roboczych.
Jeżeli w ciągu 5 dni roboczych cashback nie pojawił się na Twoim koncie bankowym, napisz do nas.
Od wypłaty mojego cashbacku minęło już ponad 5 dni roboczych. Co powinienem zrobić?
Wypłata może zająć do 5 dni roboczych lub dlużej, z kilku powodów:
- Podmiot otrzymujący płatność (bank) może opóźnić przetworzenie płatności po swojej stronie lub może to potrwać nieco dłużej, szczególnie w dni wolne od pracy;
- Płatność może zostać zawieszona przez nasz zespół ds. Bezpieczeństwa, aby zapobiec nieuczciwym działaniom. W takim przypadku otrzymasz od nas wiadomość na swój adres e-mail z dodatkowymi informacjami.
Jeżeli nadal nie wiesz, dlaczego wypłata cashback jest opóźniona, skontaktuj się z nami, wypełniając odpowiedni formularz.
Czy mogę wypłacić tylko część mojego cashbacku?
W tym momencie, wypłaty tylko części zarobionego cashbacku nie jest możliwa. Jeżeli uważasz, że taka opcja jest potrzebna, daj nam znać.
Czy mogę usunąć polecenie wypłaty mojego cashbacku?
Możesz anulować wypłatę cashback do 24 godzin od czasu jej zlecenia. Jeżeli minęły już 24 godziny, możesz skontaktować się z nami, anulujemy polecenie wypłaty.
Dlaczego moja wypłata cashback została anulowana?
Jeżeli Twoja wypłata zostanie przez nas anulowana, dostaniesz od nas e-mail, z wyjaśnieniem tej sytuacji. Jeśli wiadomość nie dotarla, prosimy, sprawdź folder SPAM.
Poniżej przedstawiamy kilka powodów:
- Popełniłeś błąd podczas wpisywania szczegółów płatności. Nie przechowujemy żadnych szczegółów płatności w naszym systemie, dlatego nie można zweryfikować szczegółów płatności po potwierdzeniu żądania wypłaty. Jeśli nie jesteś pewien, czy podane szczegóły płatności są poprawne, możesz anulować żądanie wypłaty w ciągu 24 godzin;
- Podałeś nieprawidłowe dane konta bankowego. Musisz wprowadzić to samo imię i nazwisko, które podano w danych konta bankowego. Twoje konto bankowe musi być aktywne;
- Przelew środków anulowany przez bank. W takim przypadku musisz skontaktować się z bankiem w celu wyjaśnienia sytuacji lub podania innych szczegółów płatności;
- Nasz zespół ds. Bezpieczeństwa zauważył podejrzaną aktywność na Twoim koncie lub naruszyłeś jakiekolwiek warunki naszego serwisu.