Zakupy & cashback

Cashback się nie zarejestrował, co teraz?
Jeżeli od Twojego zakupu minęło 5 dni, a cashback wciąż nie pojawił się na koncie, oznacza to, iż Partner nie przekazał nam informacji o Twoim zakupie. Skontaktuj się z nami, wysyłając formularz Gdzie jest mój bonus?.

UWAGA: Rozpatrujemy zgłoszenia niezarejestrowanych bonusów tylko dla zakupów dokonanych w ciągu ostatnich 30 dni.

Jak długo muszę czekać, aby mój cashback był gotowy do wypłaty?
Po dokonaniu zakupu i zarejestrowaniu cashbacku na koncie, ma on status W trakcie weryfikacji. W tym momencie, musimy odczekać, aż minie okres zwrotu lub wymiany towaru, aby mieć pewność, że wszystkie warunki przyznania cashbacku zostały spełnione. Gdy dostaniemy prowizję za Twój zakup, cashback będzie miał status Gotowy do wypłaty, a Ty możesz go z łatwością wypłacić na swoje konto bankowe.

Cały ten proces trwa około 3 miesiący, oczywiście w zależności od sklepu, ten czas może się różnić.

  • W przypadku sklepów w kategorii podróże, cashback będzie Gotowy do wypłaty, w ciągu 9 tygodni po zakończeniu podróży (data wymeldowania z hotelu, data lotu, data zwrotu wynajmu samochodu itp.). Oznacza to, że jeśli zarezerwowałeś swój hotel 1 września 2019 r., a wymeldujesz się dopiero 21 grudnia 2019 r., cashback będzie Gotowy do wypłaty do 1 marca 2020 r. lub wcześniej;
  • W przypadku zakupów w sklepie Aliexpress, cashback będzie Gotowy do wypłaty w ciągu 30-40 dni, po potwierdzeniu dostawy zakupu, na koncie Aliexpress. Jest to ważne, ponieważ dopiero po potwierdzeniu przez kupującego otrzymania produktu, sprzedawca Aliexpress otrzymuje pieniądze na za sprzedane produkty. Upewnij się, że potwierdziłeś otrzymanie zamówienia na koncie Aliexpress.
Dlaczego mój cashback został odrzucony?
Niestety, nie zawsze znane nam są dokładne powody odrzucenia cashbacku przez naszych Partnerów. Pamiętaj, proces weryfikacji jest ściśle od nich zależny. Najczęściej jednak powodem odrzucenia cashbacku są:

  • Anulowanie lub zwrot zamówienie lub jego części;
  • Użycie kodu rabatowego, który nie został znaleziony bezpośrednio w Bonusway, w tym kuponów z innych stron cashback;
  • Niewyczyszczone pliki cookies, oraz przypisanie prowizji innemu serwisowi (np. stronie porównującej ceny lub stronie z kuponami);
  • Użycie niekwalifikującej się metody płatności, w tym kart upominkowych, kredytu sklepowego i punktów premiowych;
  • Nieprzestrzeganie warunków sprzedawcy.

Jeśli uważasz, że wszystkie warunki zostały spełnione, a cashback został odrzucony bez powodu, skontaktuj się z nami. Sprawdzimy dlaczego cashback został odrzucony.

Co oznaczają statusy poszczególnych bonusów?
Status W trakcie weryfikacji, oznacza, iż zarejestrowaliśmy Twój zakup. W tym momencie cashback sprawdzany jest przez naszego Partnera, w przypadku anulacji, zwrotu lub wymiany części zamówienia, cashback zostanie odrzucony. Dodatkowy bonus, będzie w tracie weryfikacji, dopóki warunki jego przyznania nie zostaną w pełni spełnione.

Status Gotowy do wypłaty, oznacza, iż cashback przeszedł poprawną weryfikację, możesz wypłacić go, gdy tylko osiągniesz wymagany limit wypłat.

Status Odrzucony, oznacza iż zakup nie spełnił warunku przyznania cashbacku. Pamiętaj, to nasi Partnerzy decydują o odrzuceniu danego cashbacku.

Status Wypłacone, oznacza całkowitą ilość cashbacku, którą wypłaciłeś na swoje konto bankowe do dnia dzisiejszego.

Jak długo muszę czekać na zarejestrowanie się mojego cashbacku?
Zazwyczaj, rejestracja cashbacku zajmuje do 15 minut. Gdy tylko cashback pojawi się na koncie, wyślemy Ci wiadomość e-mail, z informacją o tym. W niektórych przypadkach jednak, proces rejestracji cashbacku może zająć do 5 dni.

Jeżeli po 5 dniach, cashback nie pojawi się na Twoim koncie, skontaktuj się z nami, korzystając z formularza Gdzie jest mój bonus? z chęcią pomożemy.

Czy mogę użyć kodów rabatowych i wciąż otrzymać cashback?
Aby zapewnić rejestrację i zatwierdzenie cashbacku, używaj wyłącznie kuponów zamieszczonych na stronie Bonusway. Jeśli zdecydujesz się zastosować kupon, który nie pochodził z Bonusway, nie możemy zagwarantować, że otrzymasz cashback.
Od czego zależy wartość mojego cashbacku?
Każdy z naszych sklepów partnerskich ustala własne stawki prowizji. Zwrot może być stałą kwotą lub procentem zakupu. Często stawki te różnią się również w oparciu o kategorię produktów oraz nowych i obecnych klientów sklepu. Ponadto, w niektórych sklepach cashback naliczony jest na podstawie netto zamówienia, bez kosztów przesyłki.

Na każdej ze stron sklepów w Bonusway, znajdziesz wyszczególnione wartości zwrotu prowizji oraz specjalne warunki (niektóre sklepy mogą również wykluczać możliwość otrzymania zwrotu pieniędzy za określoną kategorię towarów lub marek).

Rekomendujemy zapoznanie się z dodatkowymi informacjami przed planowanym zakupem.

Czy mogę uzyskać cashback z włączoną wtyczką Adblock?
Niestety, cashback nie zarejestruje się poprawnie, gdy wtyczka Adblock jest zainstalowna w Twojej przeglądarce. Twój cashback rejestruję się dzięki plikom cookies, malutkim informacjom przechowywanym w Twojej przeglądarce, dzięki którym, możemy przypisać cashback do Twojego konta. Adblock niestety blokuje dostęp do cookies, co jest oczywiście przydatne na pewnych stronach, jeżeli jednak chcesz aby cashback rejestrował się poprawnie na Twoim koncie, rekomendujemy usunięcie wtyczki Adblock.
Czy mogę otrzymać cashback, za zakupy dokonane przed rejestracją w Bonusway?
Niestety nie. Otrzymujemy prowizję za zakupy, tylko w przypadku, gdy przejdziesz do sklepu bezpośrednio z Bonusway. Dlatego wypłacenie cashbacku za zakupy przed rejestracją, niestety nie jest możliwe.
Jak włączyć pliki cookies w swojej przeglądarce?
Jeżeli nie wiesz jak włączyć pliki cookies, przygotowaliśmy dla Ciebie poniżej krótką instrukcję. Po ich włączeniu, zrestartuj swój komputer, i odwiedź naszą stronę raz jeszcze, aby mieć pewność, iż cookies działają prawidłowo.

Google Chrome:
1. Kliknij w logo Chrom w swojej przeglądarce;
2. Następnie – Ustawienia;
3. U dołu kliknij Zaawansowane;
4. Pod Prywatność i bezpieczeńtwo kliknij Ustawienia Strony;
5. Kliknij Cookies;
6. Włącz zezwolenie na użycie plików cookies.

Internet Explorer:
1.Kliknij ikonę ustawień, która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu;
2. Wybierz Opcje Internetowe;
3. Kliknij przycisk Prywatnościa następnie ikonę Zaawansowane;
4. Upewnij się, że zaznaczona jest opcja Zastąp automatyczną obsługę plików cookie;
5. Ustaw pierwszą i trzecią część na Akceptuj;
6. Sprawdź Zawsze zezwalaj na pliki cookies;
7. Kliknij OK;
8. Wyjdź z przeglądarki i zrestartuj swoją przeglądarkę.

Mozilla Firefox:
1. Naciśnij przycisk Menu i wybierz Preferencje;
2. Kliknij w Blokowanie treści;
3. Kliknij Prywatność i Bezpieczeństwo;
4. W sekcji Blokowanie treści wybierz Standard.

Safari:
1. Kliknij Safari > Preferencje;
2. Kliknij ikonę Prywatności;
3. W sekcji Cookies i dane stron kliknij Zawsze zezwalaj;
4. Zamknij okno preferencji.

Czy cashback zarejestruje się, jeżeli zamówię przesyłkę za pobraniem?
Tak, ale czas zatwierdzenia cashbacku z zakupów opłaconych przy odbiorze może potrwać dłużej niż w przypadku zamówień opłaconych online.
Nie mogę przejść do sklepu. Pojawia się informacja: Wyłącz Adblock. Co powinienem zrobić?
Zalecamy zamknięcie innych wtyczek oraz dodatków w przeglądarce lub skorzystanie z innej przeglądarki z czystą historią przeglądania podczas dokonywania zakupu.

Należy pamiętać, że wszelkie wtyczki przeglądarki mogą wpływać na rejestrację cashbacku, ponieważ wiele z nich wykorzystuje pliki cookies, które mogą kolidować z plikiem cookie Bonusway do rejestracji cashback. Pamiętaj, aby wyłączyć blokady reklam i rozszerzenia przeglądarki innych firm: Adblock, friGate CDN, Aliexpress Seller Check, Ali tools, Privacy Badger, Ghostery, uBlock, a także rozszerzenia VPN / Proxy / Socks i inne. Jeśli masz program antywirusowy Kaspersky Internet Security, z włączoną funkcją Anti-Banner, zalecamy wyłączenie tej funkcji w ustawieniach lub samego programu antywirusowego podczas zakupów z cashbackiem.